مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-04اقتصادي

فارس من| اگر مردم البرز برای خرید مرغ هجوم نیاورند، کمبود نداریم!


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی البرز با اشاره به اینکه مایحتاج مرغ مردم به صورت روزانه توزیع می شود، گفت: استان می تواند 10 درصد نیاز مردم استان را تأمین کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجید توده کش، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی البرز، امروز در جمع خبرنگاران، در خصوص کمبود مرغ در بازار، گفت: تولیدات داخلی در استان می تواند 10 درصد نیاز مردم را برطرف می کند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی البرز بیان کرد: با توجه به اینکه استان نوپایی هستیم برنامه های شرایط راه اندازی و احداث مرغداری نداشته ایم و همین امر موجب شد تا با کمبود مواجه شویم.

وی با اشاره به اینکه طی سال های گذشته برای استقلال تولیدات استان از جمله تولید مرغ تلاش بسیاری شده است، اظهار کرد: یکی از دلایلی که با کمبود مرغ مواجه هستیم در نظر گرفتن قانون شعاع 120 کیلومتر است که اجازه احداث مرغداری جدید را به ما نمی دهد، البته کمبود مرغ ناچیز است و امسال با توجه به کمبود تقاضا بیشتر شده است.

  وی با بیان اینکه مرغداران از خریداری بیش از 150 تن استقبال نمی کنند، یادآور شد: البته در آینده نزدیک مشکل کمبود مرغ را برطرف خواهیم کرد و میزان تأمین مرغ افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اگر مردم البرز برای خرید مرغ هجوم نیاورند، کمبود نداریم!

فارس من| اگر مردم البرز برای خرید مرغ هجوم نیاورند، کمبود نداریم!